Nej nu tar jag helg, tack och lov

Datum: 2013-01-25 Tid: 21:49:59
Äntligen är jag nu klar med hälsostjärnan (idrottsinlämning och rapport), tog väl 2-3 timmar att skriva diskussionen och finputsa allt annat. Inte precis den ultimata fredagssysslan, men det är bara skönt att den är färdigskriven och inskickad nu. Bara svenska seminariumet på måndag och vaccinationerna samma dag sedan kan jag slappna av lite innan nästa grupparbete och redovisning ska vara klar. 
 
Imorgon ska jag jobba så nu ska jag göra det mesta av de timmar som är kvar på den här fredagskvällen och bara mysa x 100. Någon bra film, kladdkaka och lite massage står på schemat. Ni får ha en fin fredagskväll hörrni!♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback