Saker jag ser fram emot just nu

Datum: 2013-04-29 Tid: 12:16:31
Träffa denna brutta nästnästa fredag! Kommer bli himla mys!
Skolan slutar, sommarlovet börjar och sommaren och alla roliga planer kan börja på riktigt!
Ha picknick i gräset med vänner och bara mysa i sommarsolen!
Besöka denna balla stad igen, denna gång visserligen bara tre dygn men tillsammans med ett gäng utbytesstudenter är jag bombsäker på att det kommer bli helt grymt!
Sommar, värme och man kan börja använda alla sommarkläder igen!
Äta frukost på altanen, smoothie, färska bär och hembakad macka. YUM.
Fota solnedgångar, älskar känslan när man står och tittar på solen som går ner.
Promenera runt vattnet och framförallt BADA!
Träffa Elin som kommer hem från sitt utbytesår i Oregon!
Äta Froyo igen med en massa bär och olika glassmaker!
Besöka Victoria's Secret. Har försökt inrett mina nya fina garderob i samma anda, men ingenting slår deras himmelrike. Det är bara så otroligt fint där inne och alla parfymer luktar underbart och är så snygga förpackade.
Ställa in kameran på macro och fota fina blommor!
Få mycket mer tid att tillbringa med mina vänner innan jag åker!
Och sist men absolut inte minst, börja packa en väska med mina finaste kläder och otroliga förväntningar och flytta till var-jag-nu-ska-i-USA. Blir så himla nervös och taggad av att tänka att jag ska packa ner hela mitt liv på 23 kg och sedan börja mitt nya liv som utbytesstudent!
Postat av: Sanna

Hej sötan!
Vad händer hos dig? :)

Kram

2013-11-04 @ 14:29:51
URL: http://erikssonsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback