Förväntningar, drömmar och nervositet

Datum: 2013-04-15 Tid: 21:13:34
Älskar denna film och älskar soundtracket ännu mer. Så. Otroligt. Bra.

Jag älskar måndagar, även om det alltid är tufft att helgen är över och en ny skolvecka drar igång. Men om man jämför med mina andra dagar så är schemat på måndagar super. En ordentlig sovmorgon, två lektioner och sedan sluta innan tre. Fick dessutom reda på ett svinbra besked också angående mina betyg som jag är stolt över! Kom hem och övat engelska och spanska inför nationella på onsdag (supernervös men ändå inte på något sätt, hur nu det går ihop?). Jag längtar tills skolan är slut, jag kan börja jobba mycket och då det börjar hända saker på riktigt med USA. Så ofattbart pirrigt och spännande med att bara packa två väskor och dra över till USA för att bo ett år liksom. Även om jag har haft rätt gott med tid att förbereda mig inför det så finns det fortfarande stunder då det bara slår med att "herregud jag ska flytta om ett par månader, helt SJÄLV".

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback