Mysigaste fredagskvällen och bästa lördagsmorgonen

Datum: 2013-01-13 Tid: 00:40:49
Mötte upp den här fina i stan efter skolan, köpte god hämtmat och åkte till hennes lägenhet. Jag hamnade såklart nästan i matkoma efter maten, så vi vilade en liten stund och sedan gick vi till ICA. Var så mysigt och roligt att gå runt där och bestämma vad vi ville ha. 
Vi satt och pratade, skrattade tills magen värkte, öppnade presenter och spelade lite kort. Förstår inte hur vändtian typ blivit mitt oturspel numera, förlorar ALLTID.
Underbara människa♥
Vår goda brakfrukost efter en skön sovmorgon! Tropisk juice, yoghurt, frallor och grapefrukt (helt helt till mig när jag såg dem och bara "vi måste ha grapefrukt, så himla gott till frukost ju" haha. Verkligen en lördagslyx.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback