Måndag är en ny dag och betyder ny vecka med nya tag

Datum: 2013-01-21 Tid: 18:44:55
Allting känns bra just nu, trots stressig vecka med mycket att göra och förbereda i skolan. Känns ändå som att jag har det mesta under kontroll vilket gör att jag faktiskt inte har stressat upp mig som jag brukar än. 
 
Har äntligen bokat hälsoundersökning till nästa vecka (ser absolut INTE fram emot att ta massa sprutor på samma gång. Utesluter inte att jag halvt kommer att svimma nästa måndag...), fått svar på en del mejl jag skickade i helgen så nu kan jag alldeles snart börja skicka ut stipendieansökningar och även skicka in alla USA-dokument (bara hälsoundersökningen jag väntar på nu). I och med att jag gjorde en himla massa på historian igår kan jag ta det lite lugnare idag, sitter och skriver på det sista av analysen och lyssnar på en gammal spotifyspellista. 
 
Så himla roligt det där, att lyssna på låtar som jag lyssnade för 2-3 år sedan och komma ihåg hur jag kände när jag lyssnade på den musiken för att jag får tillbaka den känslan lite. Lite mysigt och nostalgiskt är det i alla fall.
Bilden är tagen igår under min och Johannas promenad (vi är alltid sådana fotonördar haha)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback