Jag skulle behöva helg efter den här helgen tack

Datum: 2013-01-28 Tid: 00:39:15

Tror aldrig jag någonsin sagt det här (så det betyder att det är stort haha), men gud vad skönt att helgen är över. Första gången jag verkligen längtat till att det ska bli måndag (eller ja måndag kväll i alla fall). Jag gick emot alla mina principer och satt och pluggade nästan hela fredagen, hela lördagen jobbade jag och gick sedan hem och läste min svenskabok (med avokadosallad och godis som tröst) och hela dagen idag har jag även suttit och pluggat mer eller mindre. Ställde klockan på nio för att jag skulle komma igång tidigt (vilket jag för en gångs skull gjorde) och senare idag hade vi middags och fikagäster. Större delen av tiden satt jag däremot och pluggade, rolig som man var. Fy vilket tråkigt liv man har ibland, men har man massor på en gång så måste man. Så ja, jag skulle behöva helg efter den här helgen för jag är alldeles slutkörd och megatrött just nu. Och så hungrig att jag inte kan somna. Tufft liv var det, ja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback