If I could, then i would, I'll go wherever you will go, way up high or down low

Datum: 2013-01-22 Tid: 19:46:00
ÅH ÄNTLIGEN LYCKADES JAG LOGGA IN HÄR, WIHO!
 
Kom varken in här eller på min mejl (värsta ilandsproblem ja när det gäller datakrångel haha). Tror att det var en tangent som inte fungerade så bra så när jag skulle skriva in lösenordet så blev det fel hela tiden. Skriver det här och VERKLIGEN pressar ner varje tangent jättehårt, haha.
 
Har gjort min redovisning idag, så nu är det bara att förbereda sig för nästa sak, nämligen spanskaprov och idrottsinlämning. Är dock hur trött som helst (jag dör att jag slutar innan elva imorgon för jag redan har haft min lektion med boksamtal på engelskan. Ska bli så SKÖNT. Ska hem och sova (och plugga) då har jag bestämt) så blir nog att försöka lägga mig tidigt ikväll. 
Min supernyttiga middag häromdagen (försöker att undika kolhydrater alla mål om dagen förutom på lunchen).
Gårdagens mellanmål. Jag bestämde mig för att testa om jag kunde äta bröd som mellanmål (gör det inte för att gå ner i vikt eller något sådant utan bara för att slippa magont på grund av för mycket kolhydrater och sådant) och det var inga problem. Lyxade till det lite och blev världens godaste macka med ost, spenat, tomat och avokado på. MUMS vad det var stört gott säger jag bara. Och brödet är för övrigt en favorit bland mammas hembakade (jag är lite bortskämd när det gäller den fronten, finns alltid hembakat bröd hemma),

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback