Hårt slit men bra betyg blir mer än värt mödan

Datum: 2013-01-21 Tid: 00:35:14
ÄNTLIGEN är jag klar med min del av historiaredovisningen (vi är tre stycken totalt i gruppen som ska hålla en tjugo minuter lång presentation). Imorse hade jag fortfarande knappt någon aning om varför mexikanska revolutionen skedde 1910, vilka som var inblandade eller vilka konsekvenser den fick. Men nu ni, expert är vad jag skulle kalla mig, så fråga mig VAD SOM HELST. Haha, skämt åsido, har rätt bra koll på den i alla fall nu. 
 
Det värsta var bara när jag sparade och klickade ner dokumentet för att jag skulle skicka det till mig själv (brukar alltid dubbelkolla att det dokumentet som jag skickar är det rätta) och när jag klickade upp dokumentet igen kom bara det som sparades igår upp (knappt ens mer än sju rader). Ville seriöst bara GRÅTA, fick sådan panik och kände att "jaha nu var mer än fyra sidor och fem timmars hårda slit borta bara sådär då..." och hej vad bra redovisningen skulle bli utan all information om vad som pågick under själva revolutionen. Bästa var i alla fall att datan på något sätt hade återskapat det gamla dokumentet men att det nyaste även det var sparat. *Andas ut*. 
 
Nu tycker jag att jag mer än väl har förtjänat att gå och lägga mig och sova. Godnatt på er alla fina!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback