Fotoarbete och fotografering all day long

Datum: 2013-01-13 Tid: 23:50:07
Hur jag har spenderat denna härliga och soliga söndag:
Igår satt jag, mamma och Sara och sorterade alla 600 kort som vi skickade iväg för framkallning. Jag fick nog ungefär 200 av dem. Så idag satte jag mig och la dem i olika högar, från var de var tagna (oftast på semester) och vid vilken tidpunkt. Tog verkligen sin lilla tid (2-3 timmar) men nu är nästan allting klart. Ska bara kolla upp och sedan fylla i ett par datum. Alltså åh, att ha alla fina minnen och resbilder samlade på ett ställe är så värt. Jag blir alltid så lycklig och glad av att kolla på bilder och se alla ställen som jag fått besöka under mina 17 år och alla underbara minnen som jag har med mig.
Blev lite stressigt där ett tag eftersom jag hade bestämt att vi skulle ta familjebild (till albumet som ska till värdfamiljen i USA) och idag var dagen det skulle ske på (jag jobbade inte, alla var hemma, det var ljust och fint ute = perfekt fotodag). Men Sara var inte uppe när jag och mina föräldrar var det, de skulle åka och handla och uträtta massa ärenden och jag hade lite panik för att de inte skulle hinna hem förrän det redan var mörkt (vilket inte passade om vi skulle fota då det inte skulle gå helgen efter eller någon gång i veckan heller). Som tur var gick allting snabbt och fick faktiskt ett väldigt bra foto också, min syster hann även ta personliga kort på mig för värdfamiljen, Explorius, Amerikanska organisationen osv. som alla ska ha en sådan bild, innan hon skulle iväg.
Var ute på en liten prommis med Johanna och vi gick ner till sjön där det är så himla fint och fotade. Blev en hel del fina vinterbilder med sol, frost och frusna träd. Lägger upp ett par i ett inlägg imorgon tror jag!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback