Det blev en lite annorlunda onsdag än vad jag hade tänkt mig...

Datum: 2013-01-09 Tid: 21:55:02
Har varit en väldigt jobbig dag idag, to say the least. Var tvungen att sjukanmäla mig imorse (andra dagen tillbaka i skolan liksom, kändes totalt ovärt) för att jag hade så in i bomben ont i magen. Har i alla fall spenderat en och en halv timme väntandes på vårdcentralen idag, vilket var ungefär så roligt som det låter. Men nu har jag fått tabletter så förhoppningsvis kommer det inte komma tillbaka någon gång!
 
Nu har jag suttit och letat och skrivit om Venezuelas historia till spanskan imorgon, vi ska göra en presentation och skriva en uppsats på spanska om ett par veckor. Haha, analysera och hålle en presentation på något annat språk än engelska eller svenska blir allt någonting helt nytt. Belönade mig själv med lite glass också, hehe. Där går mitt löfte om att jag inte ska äta onyttigheter på vardagarna så att jag inte går upp massa i vikt redan INNAN USA. 
Tog den här bilden när vi tog ner granen förra veckan (jättesent för att vara oss, men mamma och pappa har renoverat sitt sovrum så hela huset och framför allt framför granen har det varit belamrat med massa möbler och olika saker). Ser väldigt mycket ut som jag och ett par andra av mina klasskamrater från ettans klassfoto. Haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback