Chicago fire

Datum: 2013-01-02 Tid: 00:15:43
Lyssnar på the script och sitter och skriver lite på stipendiumbrevet och mitt personliga brev till USA. Det går framåt i alla fall, men det kommer nog behövas ett flertal finslipningar innan jag blir nöjd (hej självkritisk). Har varit iväg och lämnat CV till ett antal affärer idag, tyvärr var butikscheferna inte där eller inte hade tid att komma. Men lämnade dem ändå, för kommer inte att ha möjlighet att göra det igen på ett tag så då var det lika bra. Ska nog kolla på ett avsnitt av Chicago fire nu (såg första avsnittet tidigare idag och mina naglar är allt annat än fina just nu så det ger den nog ett rätt bra betyg) och sedan sova efter det. Godnatt! ♥
Tillbaka i min tagga-galet-till-USA-period nu. Åh, förstår ni att jag kommer få återse New York igen i höst också? Kommer bli så galet bra. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback