Torsdag som i dagen innan fredag

Datum: 2012-09-06 Tid: 23:25:08
Klockan hann bli mycket idag innan jag kom hem. Fick äntligen träffa finaste Erika igen, har saknat henne så!♥ Mötte upp henne precis efter att jag slutat vid fyra-tiden och vi gick till vad som nu måste räknas som vårt stammisställe, det är verkligen så himla mysigt där! Vi hade tänkt att fika men båda var hungriga så det blev middag istället, men de gick ju lika bra det. Nu sedan jag kom hem så har jag bara försökt göra det mesta av timmarna som var kvar innan jag skulle gå och lägga mig (som typ egentligen var för 20 minuter sedan, hehe). Bland annat matematik, förberedelse inför svenska presentation och så har jag fixat med en massa andra papper och småsaker. Så fullt upp med att
utnyttja tiden att jag helt glömde bort att äta någonting haha. Så kan det gå.
Den här bilden är tagen på oss någon gång i våras, tror det kan vara i slutet av maj.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback