Onsdagen den 19e september

Datum: 2012-09-19 Tid: 14:50:00
Sitter och redigerar lite bilder som jag och Sara tog för en liten stund sedan. Min historielektion var inställd idag så vi fick sluta tidigare vilket gjorde mig mycket glad! Ska i alla fall bara byta om och sedan bege mig till min bästa vän. Hon har fått tag i en film som vi såg när vi var små och som vi har pratat om att vi vill se igen ett bra tag, så det ska bli mysigt! ♥
Postat av: grammar nazi

"historia lektion" ????? o.m.g dubbelfelet - hela min kropp vrids ur led.
haha! //gissa vem :)

Svar: Haha Amanda! Man kan inte stava rätt varje gång, men ja det blev lite dubbelfel där. Men rättade till det nu för din skull, bra va? :D
Jessica

2012-09-19 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback