Lördagsplaner

Datum: 2012-09-08 Tid: 16:47:31
Hann vara hemma några timmar innan jag drog ut med ett par vänner igårkväll för att senare landa hemma hos Johanna och kolla på The avengers. Den var faktiskt bra! Blev ett litet "Wiiieeee" när jag såg att Chris Evans spelade Captain America, haha (måste dock bara säga att hans lilla "hjälm" var übertöntig). Blev rätt sent igårkväll så sömnbrist har gjort att jag har huvudvärk idag och är seg x 10. Men det blev en riktigt lugn morgon med långfrukost och ett par avsnitt av grymma Prison Break (har fått låna första säsongen av Johanna, så när jag har tid över har jag tänkt att kolla om den. Kan inte riktigt fatta att vi var så små att vi gick i fyra-femman när vi tittade på den) och så har jag bara vilat sedan dess, så det går nog över! Om ett par timmar ska jag iväg igen, måste bara duscha och fixa mig först. Ni får ha en riktigt bra lördagskväll! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback