Höstnyheter från Gina Tricot

Datum: 2012-09-24 Tid: 19:36:53
Efter en skön sovmorgon och endast en svenskalekton denna måndag bar det av hemåt igen. Dagen har dock nästan uteslutande spenderats med näsan i skolböckerna, roligt liv man har ibland alltså känner jag. Tog en liten paus nu och passade på att kolla lite av höstnyheterna på nätet (har sparatsparatsparat de senaste månaderna så tror inte att jag shoppat annat än något litet plagg sedan New York i april).
 
Har varit sugen på ett par vinröda byxor ett bra tag nu, så ska ta och försöka komma iväg till en affär någon gång när jag har tid och testa ett par. Annars känns stickade tröjor i vitt alltid användbart precis som transparenta skjortor i svart, blått och vinrött. På senaste tiden har jag även blivit sjukt sugen på att köpa ett par färgglada byxor i något fint mönster och matcha det till svart upptill och skinnjacka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback