Söndag utan någon som helst ångest

Datum: 2012-10-28 Tid: 10:49:00
Åh att ställa in gårdagens planer sög hårt. Skulle ut med kompisar igårkväll men typ en halvtimme innan jag skulle ta bussen så får jag hög feber och kände mig bara så otroligt seg i huvudet. Kändes inte värt att ta sig ut då, men ännu segare ändå att sitta hemma och inte orka göra någonting alls. Det var dock himla tur att jag inte planerade in något jobb den här helgen i alla fall då! Idag mår jag i alla fall mycket bättre tack och lov. Vi ska alldeles strax iväg och shoppa lite!
 Förresten älskar att det är söndag idag och att det inte spelar någon som helst roll. Ingen skola och ingen ångest. Frihet och allt det där.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback