Nervositet, positivitet och andra ord som slutar på itet

Datum: 2012-10-10 Tid: 19:04:45
Nervös inför morgondagens prov. Hatarhatarhatar spanska och framförallt hörförståelsen. De övriga delarna går bra, men inte det. Överhuvudtaget. Det är liksom bara alldeles för svår nivå och så pratar de på i 120, hur ska man hinna höra, förstå, skriva och SAMTIDIGT lyssna på det som kommer precis efter? Men går in i positive modeoch tänker att jäklar vad skönt det kommer vara imorgon när det är klart och jag BARA har filosofin att göra. Det är liksom det minsta jag har haft att göra på flera veckor. Ska inte jobba i helgen heller så passar på att boka in lite roligheter då att se fram emot. Lyssnar på lite fin musik i inlägget under och fortsätter att stoppa näsan i spanskaböckerna och lära mig orden för olika bildelar för det känns ju oerhört användbart att kunna på spanska (eller inte)!
Bara för att jag tycker att den här bilden är så fin, mysig och härlig♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback