Myskväll i oktober

Datum: 2012-10-04 Tid: 22:16:20
Det blev en riktig myskväll idag, sitter här med raggsockor, stickad tröja, varmt duntäcke och en kopp te i handen (min hals jublar). Men nu ska jag ta och skriva min lilla tankekarta angående Candide inför den svenska litteraturanalysen jag (bland annat) har imorgon! Kram och godnatt på er!♥
Förresten tyckte att det var en liten charmig knut jag fick till utan att anstänga mig det minsta. Fattar inte varför men de bästa frisyrerna får jag till när jag är hemma och bara vill få bort håret från ansiktet. Då och endast då får jag helt mirakulöst till snygga knutar, tofsar eller flätor men så fort jag ska till skolan/fest/övrigt så går det bara inte. Det kanske är så att mina händer känner av den undermedvetna pressen jag har på att det ska bli snyggt och så blir det fult bara för att liksom. Annars förstår jag bara inte. VARFÖR?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback