1:a Oktober 2012

Datum: 2012-10-01 Tid: 15:43:43
Jag ber om ursäkt att bloggen har blivit lite tråkig nu det senaste och att uppdateringen varit väldigt ojämn. Men ni fina som trots allt fortfarande går in här varje dag förtjänar en stor fet kram ♥ Ska försöka bättra mig och hitta lite roligt att skriva om!
 
Annars är jag för tillfället som sagt förkyld (och när jag blir förkyld blir jag alltid jättesjuk). Var helt borta igårkväll och imorse när jag vaknade hade jag så ont i kroppen att jag knappt kunde röra mig. Hade hoppats att jag kunde gå till skolan imorgon men just nu vet jag inte om orken räcker till. Återkommer med lite roligare inlägg inom kort!
 
Min fina syster fyllde förresten år i torsdags förra veckan. Tänk vad tiden går fort, nitton år redan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback