Let's live while we're young

Datum: 2012-10-06 Tid: 21:59:48
Förutom svenskaskrivandet (tog mig i kragen och fick en del skrivande gjort till slut i alla fall) så har jag chillat galet hela dagen idag. Har bland annat myst i mina fina blommönstrade shorts och stickade tröja, pratat om planer för de kommande åren (typ mitt favoritämne, så grymt taggad på allting!) min syster och jag har lärt oss den roliga dansen från Gangnam style,  och så har jag tittat på nyaste avsnittet av Hart of dixie och New girl (♥).
 
Imorgon ska jag jobba hela dagen (tror inte att jag har sagt det i bloggen än va? Jag har i alla fall fått ett jobb! Visserligen var det för ett par veckor sedan men vill inte berätta sådant innan det är helt officiellt liksom), vilket ska bli roligt! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback