Torsdag som i dagen innan fredag

Datum: 2012-10-25 Tid: 11:52:00
Godmorgon! Vaknade upp imorse med den alltid lika lägliga stressfebern. Brukar få den antingen under eller efter riktigt stressiga veckor då man har fullt upp, och den här gången blev inget undantag. Jag kände ändå att det kanske var bäst att lyssna på kroppen eftersom att jag inte har mindre att plugga för det, så stannade hemma idag (hade ändå bara två lektioner idag, dock med en flera timmars lång håltimme emellan). Ska vila upp huvudet, gå runt i mina skönaste mysisar, äta massor av frukt och bli bästis med matteboken hade jag tänkt. Imorgon när jag kommer hem ska  fira lite att den här veckan är över och att det äntligen är höstlov.
Haha, alltså kan bara inte sluta skratta åt den här bilden, så rolig ju om man är en Vännerfantast som jag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback