SÖÖÖÖÖÖÖÖNDAG

Datum: 2012-11-04 Tid: 20:48:15
Vi hade middagsbesök hela kvällen igår. Sedan var tanken att jag skulle ut med ett par kompisar men jag mådde så illa för att jag hade ätit så mycket plus att det kändes lite otrevligt att bara gå. Var kanske lika bra ändå då jag inte hade kunnat stanna särskilt länge. Idag har jag jobbat hela dagen, från 11 till stängning. Har superont i mina fötter nu, men tar mycket hellre det än ryggsmärtan som jag fick efter förförra helgen. Sitter just nu och äter godis (jordgubbsarabou♥) och kollar på The mentalist, känns som en fint litet avslut på lovet! Hade dock gärna haft ytterligare en vecka ledigt bara, sju dagar går ju så himla fort!
Bjuder på några urdåliga webcam bilder, för det är väl okej ibland?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback