All of the things I've been looking for, have always been here outside of my door

Datum: 2012-11-06 Tid: 19:00:01
Jeans - Levis // Linne - Forever 21 // Kofta - Vila
 
Det var ett bra tag sedan det blev ett par outfitbilder så tog ett par lite snabbt igår. Blev dock rätt så mörka färger i och med att jag var tvungen att använda blixten. Känner att jag matchade hela färgskalan i mitt rum också. Typ bara vitt och rött, haha.
 
Uppdate om förgående inlägg: Känns väldigt mycket bättre nu faktiskt! Har redan hunnit skrivit en hel del så har kommit en bra bit på vägen, vilket känns skönt. Blir helt fast i ämnet för att det är så himla intressant att läsa, skriva och lära sig om (skriver om HIV och AIDS). Hoppas bara att alla andra kommer tycka att det är lika intressant och känsloväckande som jag! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback