Per aspera ad astra - genom motgångar mot stjärnorna

Datum: 2012-11-20 Tid: 19:11:06
Sitter och pluggar latin inför provet imorgon (om ni undrar var rubriken kom ifrån) och tycker att den här meningen är lite extra fin sådär. Släckte alla lampor och gick och la mig och sov någon timme innan jag började - för det behövdes verkligen kände jag. Filosofilektionen som jag har på tisdagar går liksom inte att inte bli supertrött och nästan somna på, förstår inte. Om jag hinner med ska jag titta på nyaste How I met your mother-avsnittet också, får bli min lilla belöning och morot för att orka plugga in allting. 
Förresten så läste jag det här inlägget och tycker att alla tecken pekar på att det förmodligen är Robin. Inte för att jag känner till alla andra som listades, men det känns som att allt stämmer om det skulle vara henne. Plus att det hela skulle vara hur gulligt som helst! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback