Lite om valet i USA

Datum: 2012-11-07 Tid: 19:42:17
Gjorde det HÄR testet om vilken sida man står på gällande valet i USA. Ett par av frågorna är jag inte alls insatt i så då var det lite svårt att ge ett bra svar (kanske skulle svara helt annorlunda på om jag visste mer om det till exempel). Den första är i alla fall vad jag tycker och på den andra gjorde jag testet en gång till och fyllde i allt som jag absolut INTE alls tycker. T.ex. att växthuseffekten är ett påhitt, att gay-äktenskap ska förbjudas likaså som aborter och lite annat om vapen, militär, utrikespolitik osv. Blev inte så förvånande republikan på det sista, men tyckte att det var konstigt att jag blev 44 % green. Såg de svaret där jag klickade i att det inte fanns tillräckliga bevis för att växthuseffekten verkligen finns och att man som land inte ska göra någonting åt det liksom?
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback