Fem från gårdagen

Datum: 2012-11-10 Tid: 18:11:47
Haha, jag tyckte att Amandas John Lennon på mitt lillfinger var så söt så den fick förevigas med en bild. Hjärta, stjärna, blomma och John Lennon.
Såhär har jag gått runt hela dagen igår och även idag: med en halsduk runt halsen som stöd för nacken. Har nämligen haft sådan otur så att jag fick nackspärr i torsdags, bara sådär. Gick från att vara bra till att göra svinont på en sekund. Tog papperssvanen á la Michel Scofield-style (Prison Break) med på bilden också som jag fick av Johannisen. 
Äntligen kom skolkatalogen också! Roligt tidsfördriv att sitta och titta igenom.
Hahahaha, jag dog lite när jag såg det här. Den här lilla bilden är till dig Elin. Ser du August nästlängst till vänster som står och leker biff? Och Vilgot som sitter och äter chips? Det var lite andra roliga saker som jag kan visa nästa gång vi skypar (vet att du vill se Skarsgård utan tröja till exempel!)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback