Ibland är man allt bra smart

Datum: 2012-05-21 Tid: 16:04:58
Hejhej! Världens smartaste tjej här som sitter ute på verandan och njuter av solen för att jag glömde sätta tillbaka husnyckel på min nyckelknippa (tog av den när jag skulle ut och springa förra veckan) och alltså inte kommer in huset. Som tur var är min syster ledig idag från skolan, men var iväg & skulle komma hem om mindre än en timme. Jag som hade tänkt ut och springa direkt hinner nog inte det nu innan jag blir hungrig. Annars ser kvällen ut så att jag ska plugga matte ett par timmar (sista innan nationella imorgon) & sedan ta det lugnt och försöka att inte stressa upp mig inför morgondagen. Inte så himla lätt som det låter.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback