I don't wanna live that way, reading into every word you say

Datum: 2012-03-24 Tid: 20:37:12
Det blev en riktigt mysig kväll igår, vi lagade tacos, spelade lite spel och tittade på Vampire diaries. Blev dock lite krångligt att få tag i mina kompisar när min mobil gick sönder precis innan min sista lektion (& jag inte har någon annans nummer förutom mitt eget, mammas och hemnumret i huvudet, haha). Fick i alla fall tag på Daniel genom facebook efter att först ha ringt hem för att få tag på Johannas nummer, men som inte funkade att ringa till. Sedan när jag kom dit där vi skulle mötas (efter tågförseningar också to top it all off) så var ingen av dem där. Fick åka hem eftersom att jag inte hade något sätt att få tag på dem, men precis när jag kliver genom dörren så ringer Johanna och frågar var jag är och säger att de har stått och väntat på mig i en halvtimme. Haha, jag vet inte hur vi lyckas ibland alltså. Jag måste typ ha gått förbi dem & de måste ha missat mig på något sätt. Löste sig i alla fall till slut, vilket var tur!


Idag har jag däremot legat i min säng större delen av dagen. Mår så fruktansvärt illa och blir yr så fort jag är uppe och går. Har inte riktigt klarat att äta så himla bra under dagen, så detta är i princip både min lunch och middag (nej, åt inte upp ett helt paketet om ni trodde det, hahaHälsosamt var det här ja.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback