This is what I've been waiting for

Datum: 2012-03-31 Tid: 10:09:12
Godmorgon! :D Har mycket som händer nu i helgen, så uppdateringen kommer inte att bli den bästa. Men ska försöka tidsinställa ett par inlägg till er i helgen & under veckorna som jag är borta. Har skrivit en massa listor på packning, vad som behövs göras innan jag åker på tisdag, vad som händer veckan när jag kommer hem så att jag inte glömmer något viktigt. Nu ska vi i alla fall åka in till stan för att bland annat växla pengar och köpa böcker (har inga att ta med mig till USA som jag inte redan har läst, haha).
Den här veckan ska det bli soligt och runt 30 grader varmt i Florida men när vi åker dit så ska det tydligen bli mellan 23-27 och ett par regnskurar. Ååååh. Fast det är ju ändå bättre än snö som vi har just nu i Sverige i alla fall!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback