Min dag i bilder

Datum: 2012-03-02 Tid: 22:03:00

Började dagen med en stor frukost som bestod av hemmagjord rabarberkräm, mammas egenbakade frallor med ägg & till det skogsbärste. Kanske inte ser ut som mycket att hurra för, men tro mig, det var riktigt gott!
Gick på långpromenad med min syster runt den vanliga rutten. Skinnjacka, promenadskor & solglasögon. Standard nu när vårvädret äntligen är här. Himla fint att komma ut vid den här utsikten också!

Blev lite smått hungrig så blev det jordgubbar, mjölk och flingor medan jag satt och kikade igenom lite guider igen bara för att få se fina bilder och läsa om allt roligt det finns att göra i New York. Läääääängtar.


Pluggade franska med mamma när hon kom hem & passade även på att göra lite andra saker jag inte hunnit under veckan, bland annat att fota allt som jag hade beställt från ELF. Ska visa er i på måndag!

Till kvällen blev det fruktsallad för två i godisskålen (haha lyckas alltid bli den alltså) till ett par avsnitt av en serie.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback