Inte igen.

Datum: 2012-03-07 Tid: 22:19:17
Gaaah! Känns lite som att jag håller på att bli galen här, gör så in i helvete ont i och runt mina ögon att det seriöst känns som att jag kommer klösa ur mina ögon när som helst. Ja, jag vet, kanske lite överdramatiserat men det gör verkligen så ont att jag inte riktigt vet vad jag ska göra för att det ska bli bättre. Det svider med och det svider utan kortisonsalvan. Vad ska man göra då liksom? Tur att jag har en tid hos hudkliniken nästa vecka, orkar verkligen inte med flera veckor med detta igen.

Förlåt för totalt onödigt och kanske urtrist inlägg för er, men ibland känns det bara liite bättre när man får skriva ner sina tankar, hur eländiga, tomma eller lyckliga de än må vara. Hoppas ni i alla fall mår bättre än jag idag!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback