Dagens detaljer - 120319

Datum: 2012-03-19 Tid: 21:48:10
Gissa vilken chock man fick på väg till bussen när det snöade ute. Jag som hade ställt in mig på att det var vår redan. Ångrade mig nästan genast att jag hade tagit på mig en kort klänning eftersom att det blåste så mycket. Slutade med att jag fick gå och dra i den hela dagen. Imorgon blir det i alla fall byxor på, haha.

Har suttit och arbetat matte ända sedan jag kom hem & även hunnit med lite spanska däremellan. Nu känner jag mig nöjd med produktiviteten för idag och ska avsluta kvällen med att kolla på Grey's anatomy. Senaste veckorna har jag kollat om serien från början & har nu kommit till säsong två, precis vid bomb-avsnittet. Himla spännande faktiskt!:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback