Serietips - Suits

Datum: 2012-06-26 Tid: 10:11:00
Såg den här serien på reklam när jag var i USA (på kanalen som lämpligt nog har samma namn, haha) men tyckte inte att den verkade så himla intressant om jag ska vara ärlig. Tänkte dock om för några dagar sedan och gav den en chans ändå. Jag gillar den faktiskt mycket även om jag inte riktigt kan sätta fingret på vad exakt det är med serien som jag gillar. Det är lite roligt hur Harvey alltid ska vara sådär löjligt manlig och dessutom säger att han inte alls bryr sig om någon annan än sig själv och jag gillar att Mike är killen som man skulle vilja träffa i verkligheten. Den som bryr sig och ställer upp om det behövs. I alla fall, om ni gillar juridiska serier med lite drama här och var och som utspelar sig i New York City så är det serien för er. Tipstips!
Serien är inne på sin andra säsong så det finns en hel del avsnitt att se om man är intresserad. Wiho!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback