Picknick i Märsta

Datum: 2012-06-13 Tid: 20:39:35
Hemma igen efter ett äventyr haha! Den ursprungliga planen var att ha picknick i en park i stan, men när vi kom dit och det var alldeles mörkt och bara regnade (tråkigt då vi kom från fint väder också) så fick vi ändra planerna lite. Mina kompisar har pratat ett bra tag om att vi måste åka till Märsta och ha picknick den här sommaren, så det blev vad vi gjorde idag. Letade upp en park, åt lunch och fikade, jag och Tova solade medan de andra spelade någonting med bollen, gick och köpte glass och sedan åkte vi hem. Trevlig dag blev det i alla fall! :D
Såhär ser det i alla fall ut precis vid tågstationen i Märsta. Om någon nu var intresserad av det liksom.
Haha, den här är lite lustig för det brukar vara tvärtom - nämligen jag som bär maxenlaxen på ryggen.
Jag och min bästa vän♥ Tova brukar säga att man till sättet ibland kan tro att vi är tvillingar och det kan nog stämma rätt ofta. Avslutar varandras meningar, skrattar åt samma saker för det mesta och gör likadana rörelser typ samtidigt. Fast det kan också ha att göra med att vi känt varandra i snart sexton år.
Lite kortspel på tåget var vad vi på vägen hem fördrev tiden med. Märsta är ju trots allt en timme bort.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback