NY-shopping #8

Datum: 2012-07-02 Tid: 17:04:16
Köpte den här bustiern på Necessary clothing i NY, 10 minuter senare gick vi in i en liknande affär som i princip hade samma kläder. Betalade 28 dollar för den men på den andra butiken (tror att den hette Amsterdam eller något sådant) så kostade den bara 19. Så tips om ni ska köpa någonting därifrån, kolla på en av de andra affärerna som  ungefär har samma utbud  innan du köper. Fanns dessutom lite andra färger (var sugen på både en blå och rosa men köpte inte någon eftersom att jag kände att det skulle vara väldigt svårt att matcha med något av de klädesplaggen som jag har hemma. Ångrar mig lite nu att jag inte köpte en till).

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback