Just another rainy day in june

Datum: 2012-06-25 Tid: 16:31:00
Vilket sommarväder vi har då, bara regn, regn och återigen regn. Gör väl egentligen inte så mycket när jag ändå jobbar men tråkigt när man kommer hem och det enda man kan göra är stanna inomhus. Idag är en sådan där dag då jag bara känner för att kura ihop mig i en filt, sätta på en bra film och äta mörk choklad. Vilket är exakt vad jag ska göra nu också! Ja förutom det där med chokladen alltså, dessvärre har vi inget sådant hemma för tillfället.Problem problem problem.
Påminner mig om att det i alla fall varit ett par fina sommardagar och kommer förhoppningsvis att bli flera till. Annars är väl höstdepressionen inte så långt borta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback