Heaven can wait were only watching the skies, hoping for the best but expecting the worst

Datum: 2012-06-10 Tid: 21:27:55
Har varit ute och flängt hela dagen så det är rätt så skönt att komma hem och ta det lite lugnt. Åt en jätteförsenad lunch när jag kom hem runt klockan sex, la mig sedan i sängen för att jag blev så trött och seg då jag inte hade ätit på åtta timmar och råkade somna. Fick dock inte sova så länge eftersom att Elis och Sara väckte mig & la sig bredvid mig haha. Sara lekte paparazzi med sin nya systemkamera och tog ett par mindre smickrande bilder på mig och Elis.
Sitter just nu och äter premiums mörka choklad med hallon (min favorit!) och ska sätta på en film nu tänkte jag. Måste in till skolan imorgon för betygssamtal i idrott & ska dessutom städa ur mitt skåp och ta hem de allra sista böckerna, så det blir att lägga sig lite i tid i alla fall.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback