På väg ut till havet

Datum: 2012-07-21 Tid: 09:03:00
Väskan är packad, jag har med ett par böcker, mina franska anteckningar, musik och hörlurar och självklart mobilen. Dags att ge sig i väg med andra ord! Sara ska övningsköra dit så om jag inte pratar med mamma hela vägen så har jag i alla fall en hel del att sysselsätta mig med. 
 
Ska bli skönt att komma upp till deras stuga som ligger precis vid havet, bada, paddla, sola, läsa, spela spel och bara umgås. Har kameran med så jag kan fota om jag hittar något fint eller ögonblick som är värt att förevigas. Förresten uppdaterade den här listan med filmer och serier igårkväll. Vill ni ha lite tips så kan ni kolla där!
 
Tova, om du läser det här: jag förväntar mig ett samtal senare ikväll när du kommit hem och en fullständig redovisning av dagen, haha. Okej?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback