Överraskningsfest

Datum: 2012-07-30 Tid: 20:34:00
Kom på att jag helt har glömt att berätta vad jag hade för mig i tisdags kväll. Jag var nämligen på överraskningsfest för Elin. Det var bestämt att vi skulle vara där halv sex,.Men jag och Amanda missade bussen vi skulle ta (jag chansade och gick på en, men trodde sedan att det var fel, går av bussen, den åker i väg i nästa sekund och det visar sig att det faktiskt var den bussen som vi skulle åka med. Slussens busscentral är så himla förvirrande). Vi springer i alla fall till en annan som ska avgå vilken minut som helst, men som man måste byta buss för att komma fram. Vet inte riktigt hur länge vi satt och väntade där på busshållplatsen på bussen som aldrig kom (SL måste ha visat fel i och med att det är sommartid nu, för att det stod inte ens att den skulle komma på tabellerna). Vi kom fram till slut i alla fall, även om vi kom försent och missade själva överraskningsdelen.
 
Hur som helst var den en trevlig kväll med bland annat god mat och charader. Elin fick även kollaget som jag jobbat på ett bra tag med (haha, allt blev bara helt fel hela tiden, gjorde massa varianter men ingen passade måtten de hade på hemsidan, men resultatet lyckades ju i alla fall bli bra där i slutet, thank god) & som jag fick hem typ fem minuter innan jag skulle åka samma dag. Snacka om helgrym tajming där alltså.
 
Ett par bilder från i tisdags tagna från Elins blogg, hoppas att det var okej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback