I'm finding it hard to seize the day and every second of the morning light

Datum: 2012-07-17 Tid: 00:23:51
Hejhej! Vet att jag inte har skrivit på ett tag, vilket har berott på att jag helt enkelt inte suttit framför datorn så värst mycket den senaste veckan. Har istället hunnit med en massa roligheter med kompisar, badat, varit ute och solat, gått på promenader med mamma, tittat på flera bra avsnitt av Downtown Abbey, läst, varit så ovan vid att vara ledig att jag blivit rastlös flera gånger om dagen (vilket verkligen är olikt mig annars), firat min pappas födelsedag, haft spel- och filmkväll med Elis och försökt ta vara på sommaren eftersom att det redan känns som att den glider ur händerna och passerar alldeles för snabbt. Mer uppdatering kommer men just nu väntar sängen!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback