Hey I heard you were a wild one

Datum: 2012-07-10 Tid: 22:33:23
Igår låg jag ute och solade större delen av dagen (därför det inte blev så mycket mer uppdatering än på morgonen), tills solen gick i moln och det såg ut som att den inte skulle komma tillbaka på ett bra tag, åt massvis jordgubbar, läste, umgicks med mamma när hon kom hem och helt enkelt bara njöt av att vara ledig. Idag efter en lång sovmorgon (har ju lite sömn att ta igen nu) så spenderade jag eftermiddagen tillsammans med Pu, Daniel och Max. Alla andra är utomlands eller borta på annat håll för tillfället, så det blev bara vi fyra. Vi gjorde ett halvhjärtat försök till en fotbollsmatch innan vi bara satte oss ner på planen istället (som de för övrigt har gjort om från grus till konstgräs - himla bra!). Efter någon timme gick Pu medan jag, Daniel och Max stannade ett par timmar till. Cyklade hemåt igen lite innan åtta på kvällen. 
 
Förresten Elin jag har kommit på världens bästa idé som vi kan göra till din värdfamilj! Men eftersom att du inte har kommit hem från Barcelona ännu så berättar jag när du återvänt till Suéde igen. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback