Fredag, choklad och sommarlov

Datum: 2012-07-20 Tid: 19:17:55
Jag sitter just nu (ja, i alla fall innan jag började skriva här) och läser en bunt tidningar och äter choklad - lagom slapp sysselsättning såhär på fredagskvällen. Ska i väg över helgen till en kompis landställe, kommer förmodligen hem sent på söndagskvällen skulle jag tro.
 
Har tagit det lugnt idag, börjat följa ett par 12/13 utbytesstudenters bloggar (förhoppningsvis är det min tur nästa år!) och suttit ute i solen och hållit mamma och pappa sällskap när de tvättat och målat huset. Inte så himla mycket mer än så faktiskt.
Nu: borde väl börja packa väskan lite nu eftersom att vi ska åka väldigt tidigt imorgon bitti. Bara det att jag inte orkar resa mig och sitter så bra här just nu. Haha, sommarlov gör verkligen en lat!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback