Ännu en sommarlovsdag i juli

Datum: 2012-07-18 Tid: 22:47:10
Har varit borta hela dagen så det råkade bli sen uppdatering idag med. Jag, Sara och mamma åkte tidigt hemifrån imorse med cyklarna till mormor och morfar där promenad, lunch och fika väntade. Lite läskigt där ett tag när det mullrade som tusan och även var ett par blixtrar inte långt ifrån där vi cyklade, men vi klarade oss dit i alla fall innan spöregnet slog till! Åt en jättegod fiskgratäng med jasminris, färskpotatis, advokado, citron och sallad till lunch. Ibland har jag en aptit som en kille tycker jag, haha och idag var en sådan dag som jag åt hur mycket som helst. Så kan det gå. Efter lunchen sprack himlen upp och det blev helt plötsligt jättebra väder, så vi passade på att gå vår promenad då. 
 
Då vi cyklade dit, gick en timmes promenad och jag och mamma cyklade hem så har jag fått tre timmars motion idag. Verkligen inte dåligt! Bara det att jag har lite träningsvärk i mina stackars ben just nu...
Älskar den här sista bilden. Beskriver svensk sommar när den är som bäst!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback