Säg ingenting till mig, det hörs på stegen när du går

Datum: 2012-01-06 Tid: 00:22:02
Med en rejäl envishet klarar man mycket! Imorse hade jag bestämt mig att jag skulle stiga upp klockan nio och inte göra som alla andra dagar denna vecka; nämligen stänga av klockan, somna om och kliva upp en timme senare. Det känns som att det är på tiden att ställa om sig lite vad gäller tiderna man stiger upp och går och lägger sig i och med att skolstarten är mindre än en vecka bort. Hemskt, men det är ju så det är ändå.

I alla fall steg upp exakt vid den tiden som jag hade tänkt & var faktiskt riktigt peppad på att träna. Sagt och gjort! En timme senare när klockan bara var lite över tio hade jag redan hunnit med en timmes träning. Därefter väntade en kall dusch och godaste frukosten på länge. Och nu resten av dagen har jag gått en långpromenad med min syster, slagit i mitt huvud två gånger (först riktigt hårt i tvättstugedörren och sedan i mikron. Dubbelotur kan man väl säga) och därför fått uthärda en jobbig huvudvärk resten av kvällen.
Postat av: Amanda

Tjenare! Alltså, den sista meningen var väl bara liite för mycket...haha ;)

2012-01-06 @ 02:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback