Torsdag är dagen innan fredag

Datum: 2012-01-26 Tid: 20:29:00
Tillbaka från där allting består av ekvationer, värdemängd, defintionsmängd, koordinatsystem och exponentialfunktioner, för att bara nämna ett fåtal. Mitt huvud känns som att det kommer att sprängas vilken sekund som helst. Hur som helst, nu är engelskaläxan, franskaläxan och matematiken (för idag) klar och tänkte nu lägga mig i sängen och kolla på ett eller två avsnitt av någon serierna som jag inte har kollat på (eftersom att jag knappt har hunnit gått in på datorn den senaste veckan). Om jag inte somnar innan dess, det vill säga.



1. Med matematikboken uppslagen, anteckningar som utgör en hel bunt, miniräknare på bordet och pennan i högsta hugg stod ett par timmars matteräknande på schemat. 2. Kycklinget och riset var alldeles för lite för att jag skulle bli mätt på bara det så fick bli dagens middag tillsammans med en vad-som-finns-hemma-sallad. Den får definitivt godkänt! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback