Läkarbesök

Datum: 2012-01-17 Tid: 11:03:00
Helt plötsligt från ingenstans igårkväll började jag känna mig illamående, fick feber, och det kändes som om mitt huvud gick från att vara normalt till att kännas tungt som bly och all ork bara försvann helt spårlöst ur kroppen. Helskumt! Brukar känna på mig när en förkylning är påväg (ungefär någon vecka i förväg), men den här gången var det något helt annat. Det var som att jag blev sjuk på mindre än en timme, för innan det hade jag faktiskt mått bra.

Det fick alltså bli en hemmadag idag. Har mest legat under en filt och kollat på film hela morgonen men nu börjar det bli läge att sätta på mig vanliga kläder för att bege mig ut i snökaoset. Ska alldeles strax ta bussen till centrum & möta upp mamma. Därefter blir det läkarbesök. Håller tummarna för att läkaren har någon mirakelkur för mina ögon (haha). Trevlig onsdag på er!:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback