Smyckesträd

Datum: 2012-01-12 Tid: 12:48:00

Fick detta fina smyckesträd i julklapp av mina föräldrar. Har velat ha ett rätt länge men aldrig hittat ett som var sådär perfekt. Hängde dit ett par av favoritsmyckerna också, tyckte att fjäderearcuffen passade så fint där. Halsbandet köpte jag för ett par år sedan, det glömdes bort i lådan men hittade det för ett par månader sedan igen och är nu återigen en stor favorit!

Förresten så gillar jag starkt mina gardiner med hjärtan på (som ni kanske redan har förstått?) och tycker att de passar perfekt som bakgrund för sådana här bilder
Postat av: MyzaaN

vilket fint :D har också ett men ett lite mindre i guld D:



sv, visst var det fint- är helt nöjd :D

2012-01-12 @ 17:43:17
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback