Inlovewithfashion

Datum: 2012-01-15 Tid: 12:48:00
Tre favoriter från 50 % rean. Det kliar verkligen i fingrarna när jag ser alla fina klänningar där, men är framförallt sugen på att klicka hem de två klänningarna åt höger. Tycker att den vänstra även den är fin men kanske inte lika användbar som de andra skulle vara. När jag först såg den högra klänningen tyckte jag ärligt talat att den inte var så värst snygg, men den har verkligen växt i mina ögon (om en klänning nu kan göra det, haha) och nu älskar jag den! Modellen tycker jag verkligen är helgrym, men frågan är bara om mönstret skulle passa mig eller om den skulle bli a bit too much..? Decisions, decisions...
Postat av: HANNA

sv: är allt bra med dig då? :)

2012-01-15 @ 14:30:01
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback