Goodnight you guys

Datum: 2012-01-16 Tid: 22:45:31
Har mest gjort allt och ingenting idag sedan jag med en smockfull buss tog mig hem. Direkt när jag klev innanför dörren tog jag bort sminket (eftersom att det skavde under ögat så jag vet inte vad...) och bytte om till mina mysigaste mjukisbyxorna. Skulle bygga bo och ha dem varenda dag om jag kunde.
Annat än det har jag hunnit få lite matematik undanstökad (läs: äntligen orkat ta tag i det), ätit god middag & fastnat i soffan en timme framför mammas favoritprogram som gick på tvn. Nu blir det något kort avsnitt av någon serie, alternativt att jag läser ut det sista ur min bok (men vill bara inte att den ska ta slut, haha) innan det är läggningsdags. Var så himla trött imorse när jag skulle stiga upp - och hela dagen för den delen - att jag lovade mig själv att gå och lägga mig tidigare idag. För en gångs skull följer jag det och inte skjuter upp det med en halvtimme för att jag inte vill att dagen ska ta slut. Haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback