Fredagfredagfredag

Datum: 2012-01-20 Tid: 21:59:31
Det är ögonkrämer hit och dit, fyra gånger om dagen. Måste bland annat lägga kortisonsalva runt ögonen som ska hjälpa mot eksemet och sedan för att det hela inte ska förvärras och bli uttorkat och liknande måste jag även ha på en mjukgörande kräm. Konstaterar att det inte inte är så himla bra med mina ögon för tillfället. Får inte använda smink överhuvudtaget runt ögonen (på läkarens beordrande haha) vilket inte är världens roligaste nu när det är ännu rödare än det har varit innan. Och så fort jag har salva på mina ögon så börjar dem att rinna, vilket är lagom pinsamt när man står och väntar på bussen eller tåget och de då ser ut som man står och störtgråter. Haha.

Men i övrigt är det underbart, fredag idag och jag har överlevt den långa skoldagen, så det kan i princip inte bli bättre. Har haft fredagsmys med vanilj & chokladglass och kollat på senaste avsnittet av Vampire diaries. Äntligen helg! :D
Har inga nytagna bilder så det få bli dessa från i höstas!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback